maaliskuu, 2023

09maalis17:3019:30After work Espoo (MALn aluetapahtuma)EspooOlarin panimo, EspooTapahtumatyyppi:Koulutukset

Espoon aluetapaaminen – kaveri mukaan!

Tervetuloa tapaamaan Espoon kollegoitasi ja verkostoitumaan uusien kanssa

MALn ja Kumulan After Work 9.3. Espoossa

Olet lämpimästi tervetullut Museoalan ammattiliiton ja Kumulan After Work -tilaisuuteen, jossa sinulla on mahdollisuus verkostoitua Espoon kunta-alan, kirjastoalan ja museoalan asiantuntijoiden kanssa.

Ohjelmassa on olutmaistelua ja kunta-alan asiaa, mm. luottamusmiesvaaleista. Oluita pääsemme maistelemaan opastetusti neljää eri lajia.

Tilaisuudessa mukana ovat Katariina Mäkelä Museoalan ammattiliitosta, Jussi Näri ja Neetta Eriksson Kumulasta, sekä Jaakko Korpisaari Akavan Erityisaloista. Lisäksi saamme paikalle Espoon kaupungin luottamusmies Sonja Peschkowin kertomaan luottamusmiehen tehtävästä ja roolista työyhteisössä.

Kollega mukaan?
Huom! Aluetapaamiseen voit ottaa Akavan Erityisalat -ammattiliittoon kuulumattoman jäsenkelpoisen kaverin mukaan. (Ks. ilmoittautumisessa kaverille varattu kohta).

Ajankohta: 9.3. klo 17.30-19.30

Paikka: Olarin panimo (Metallimiehenkuja 8 A, 02150 Espoo)

Ilmoittautuminen tästä

Ilmoittauduthan viimeistään 7.3. klo 15. – vielä on muutama paikka jäljellä!

(Torstai) 17:30 - 19:30

Olarin panimo, Espoo