helmikuu, 2023

16helmi16:3020:00After work Lahti (MALn aluetapahtuma)LahtiGalleria Uusi KipinäTapahtumatyyppi:Koulutukset

Päijät-Hämeen aluetapaaminen – kaveri mukaan

Tervetuloa tapaamaan Päijät-Hämeen alueen kollegoitasi ja verkostoitumaan uusien kanssa

MALn ja Kumulan After Work 16.2. Lahdessa

Olet lämpimästi tervetullut Museoalan ammattiliiton ja Kumulan ja After Work -tilaisuuteen, jossa sinulla on mahdollisuus verkostoitua Päijät-Hämeen kunta-alan, kirjastoalan ja museoalan asiantuntijoiden kanssa.

Aloitamme tilaisuuden tutustumalla Galleria Uusi-Kipinän näyttelyyn. Näyttelyssä on esillä teoksia taiteilijoilta Aleksi Laisi, Robin Ellis, Leena Vainio ja Mariliina Valkama. Näyttelyyn pääsemme tutustumaan lähes tuoreeltaan, sillä se on avautunut 15.2.

Galleriakäynnin jälkeen siirrymme ravintola Taivaanrantaan nauttimaan juomista ja pienestä suolaisesta iltapalasta.  After Work -hengessä voit tutustua uusiin ihmisiin, tavata vanhoja tuttuja ja verkostoitua alueella työskentelevien kollegoidesi kanssa. Jos et ehdi galleriakierrokselle, voit tulla suoraan ravintolaan. Ravintolan kellarikabinetti on varattu meille klo 18 alkaen.

Tilaisuudessa läsnä ovat ovat Katariina Mäkelä Museoalan ammattiliitosta, Jussi Näri ja Neetta Eriksson Kumulasta, sekä Jaakko Korpisaari Akavan Erityisaloista.

Kollega mukaan?
Huom! Aluetapaamiseen voit ottaa Akavan Erityisalat -ammattiliittoon kuulumattoman jäsenkelpoisen kaverin mukaan. (Ks. ilmoittautumisessa kaverille varattu kohta).

Ajankohta: 16.2. klo 16.30-20

Paikka: Galleria Uusi Kipinä Kymintie 1 ja Ravintola Taivaanranta Rautatienkatu 13

Ilmoittaudu mukaan torstai 9.2. mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittauduthan mahdollisimman pian.

Ilmoittaudu mukaan

(Torstai) 16:30 - 20:00