lokakuu, 2022

28loka16:3019:00Kunta-alan after work Turussa (MALn aluetapahtuma)Turkudi TreviTapahtumatyyppi:Koulutukset

Mitä tapahtuu kunta-alalla? Tervetuloa aftereille!

Olet lämpimästi tervetullut kunta-aftereille juttelemaan ajankohtaisista kunta-alan asioista uusien ja vanhojen kollegoidesi kanssa.

Rennossa Museoalan ammattiliiton ja Kumulan yhteisessä tilaisuudessa on luvassa yhdessäoloa ilman jäykkää pönötystä ja pientä purtavaa raikkaiden juomien kanssa. Ihmetellään yhdessä uutta kuntasopimusta ja muita ajankohtaisia asioita kuntatyöstä After Work -hengessä. Tervetuloa tutustumaan uusiin ihmisiin, tapaamaan vanhoja tuttuja ja verkostoitumaan alueellasi työskentelevien kollegoiden kanssa.

Tilaisuudessa mukana MALn toimistolta toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä sekä Akavan Erityisalojen neuvottelupäällikkö Jaakko Korpisaari. Lisäksi Kuntien asiantuntijat Kumulasta toiminnanjohtaja Jussi Näri ja palvelu- ja koulutussuunnittelija Neetta Eriksson.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen 12.10. – 23.10. Huom.! Paikkoja rajoitetusti! Mikäli kiintiö täyttyy, tiedustele lisäpaikkoja ma 24.10. toiminnanjohtaja Katariina Mäkelältä (katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi).

Linkki ilmoittautumiseen HUOM.! aukeaa 12.10. klo 8.00.

(Perjantai) 16:30 - 19:00

Sijainti