elokuu, 2022

30elo09:0011:30Asiantuntijan maineen vahvistaminen somessaWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Tapahtuman tiedot

Miksi asiantuntijan kannattaa hyödyntää sosiaalista mediaa? Mistä rutiini muodostuu? Miten tavoitetaan oma yleisö ja miten viestitään vaikuttavasti?

Koulutuksen tavoitteena on tukea osallistujia oman asiantuntijaprofiilin rakentamisessa ja vahvistamisessa, antaa eväitä vaikuttavaan viestintään ja kannustaa asiantuntijoita viestimään omalla äänellään somessa.

Webinaarissa vastataan mm. näihin kysymyksiin:

• Mitä tarkoittaa asiantuntijuuden rakentaminen verkossa?
  • Millainen on hyvä asiantuntijan/johtajan someprofiili?
  • Millaisilla sisällöillä kannattaa tuoda omaa osaamista esille vaikuttavasti ja saavuttaa yleisö?
  • Miten toimit systemaattisesti somessa, jotta asiantuntijuutesi vahvistuu ja verkostosi kasvaa ja kehittyy?
  • Miten mitataan tuloksia eli omaa onnistumista?

Kouluttaja: Hanna Takala / Zento. Hanna on sosiaalisen median asiantuntija, medianomi (AMK), hän toimii Zenton tiimin viestinnän asiantuntijana ja hänellä on yli 10 vuoden vankka kokemus viestinnän valmennuksesta. Hanna tunnetaan innostavana sekä käytännönläheisenä kouluttajana ja hän on valmentanut ja sparrannut viestimään somessa järjestöjen, yritysten ja erilaisten organisaatioiden työntekijöitä, johtoa sekä yrittäjiä. Twitter: @hannatakala, LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/hannatakala/

Huom! Webinaarista tehdään tallenne!

> Ilmoittaudu 30.8. klo 8.30 mennessä

Koulutuksen toteuttaa Akavan Erityisalat.

Aika

(Tiistai) 09:00 - 11:30