kesäkuu, 2023

07kesä16:0017:15ChatGPT - Tekoälystä työnteon uusi ulottuvuusWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Tule kuulemaan, miten ChatGPT avaa aivan uuden ulottuvuuden luovuuden esille tuomiseen työssä ja parhaimmillaan moninkertaistaa tuottavuuden suunnittelussa, sisällöntuotannossa, ideoinnissa kuin viestinnässäkin.

• Mitä on luvassa vuonna 2023?
  • Tutustumme ChatGPT:n mahdollisuuksiin innostavien esimerkkien avulla
  • Miten ChatGPT parhaiten osaa auttaa ja miten sen tuottamia tuloksia voidaan rikastaa esimerkiksi tekoälyn tuottamalla taiteella ja kuvilla?
  • Kuinka helpotat ja nopeutat viestinnän ideoiden tuottamista ja sisältöjen hahmottelua eri kanaviin?
  • Miten voit lisätä tuottavuuttasi ja tehdä työnteosta entistäkin hauskempaa?

Kouluttaja: Immo Salo, tietokirjailija ja yrittäjä / Bonairo Oy

Immo on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien ja auttanut yrityksiä tekoälyn käyttöönottoon tähtäävissä projekteissa.

Webinaarista tehdään tallenne.

> Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.6. klo 16

Ohjeet Zoom-webinaariin:

• Rekisteröityessäsi mukaan webinaariin, sinua pyydetään täyttämään etunimesi, sukunimesi, sähköpostiosoitteesi ja jäsenyhdistyksesi. Käytäthän sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä webinaarin osallistumislinkki ja tapahtumamuistutukset lähetetään ko. sähköpostiin. Jos et halua oikean nimesi näkyvän webinaarin chat-palstalla, voit kirjoittaa etu- ja sukunimikenttiin esimerkiksi nimesi etukirjaimet tai jonkin itse keksimäsi nimimerkin. Huomaathan kuitenkin, että nimimerkin tulee olla asiallinen. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-webinaari toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Jos webinaari tallennetaan, siitä mainitaan webinaarin alussa. Chattikeskustelu ei näy tallenteessa, ainoastaan kouluttajan ja fasilitaattorin puhe sekä diaesitys.
  • Osallistujalista ei näy muille osallistujille. Kaikkien osallistujien äänet ja videokuvat on webinaarissa valmiiksi mykistetty. Keskustelu ja kysymykset käydään chat-palstalla. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että Zoomin käyttö on tietoturvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä Zoomiin liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi