kesäkuu, 2022

07kesä18:0019:00Coollan urailta: Inspiroivat uratarinatWebinaariTapahtumatyyppi:Koulutukset

Kaipaatko inspiraatiota ”uramooveillesi”? Mietitkö, miten olla välittämättä ympäristön (tai läheisten) asettamista paineista toimia tietyn tasoisessa työssä? Saatat toisaalta haluta työskennellä juuri koulutustasi ja osaamistasi vastaavassa työssä, mutta ovi ei vain aukea. Ikä, sukupuoli tai nimesi mahdollisesti hidastavat urakehitystäsi.

Uraillassa kuulet kaksi erilaista uratarinaa, jotka molemmat inspiroivat varmasti sinua. Henna Norberg tarttuu ylikouluttautumisen haasteeseen. Hän toimi itse vaativassa viestintäpäällikön työssä, mutta halusi keventää reilusti työtaakkaansa. Hän haki useita myyjän pestejä, kunnes lopulta H&M antoi hänelle mahdollisuuden toimia vaatemyyjänä. Hennan puheenvuorossa saat vinkkejä, miten vakuutat työnantajalle olevasi motivoitunut työhön ”ylikoulutettuna”.

Uraillan toinen puhuja Riitta jäi työttömäksi 60-vuotiaana. Hän antaa vinkkejä työnhakuun ikäsyrjinnästä kärsiville. Riitta luotsaa ansiokkaasti UusioUra-tapahtumaa, joka on suunnattu yli 45-vuotiaille työnhakijoille. Hän tietää todella, miten iso potentiaali kokeneet työntekijät ovat työnantajalle ja osaa antaa konkreettisia vinkkejä juuri sinulle.

PUHUJA:
Inspiroivat uramuuttajat Henna Norberg ja Riitta Rouhiainen

Lisätietoja ja ilmoittautumiset Coollan uraportaalin kautta. Tunnuksen ja salasanan palveluun löydät jäsenen verkkoasioinnista.

(Tiistai) 18:00 - 19:00