elokuu, 2022

16elo18:0019:30Coollan urailta: Työn ja perheen yhdistäminenHybriditilaisuusTapahtumatyyppi:Koulutukset

Tapahtuman tiedot

Oletko pohtinut, miten yhdistää vaativa ura ja perhe?

Perhebarometriin (2020) vastanneiden vanhempien mukaan erityisesti työn kuormittavuus hankaloittaa työn ja perheen yhteensovittamista. Työn ja perhearjen ”tetriksessä” tarvitaan armollisuutta, priorisointia, perheystävällistä johtamista ja arkea helpottavia palveluja. Työelämän joustoja tarvitaan paitsi tukemaan vanhempien arjen jaksamista myös mahdollistamaan tasa-arvoista työelämää. Tule kuuntelemaan, miten työtä ja perhearkea saa tasapainoon keskellä ruuhkavuosiakin.

Annica Moore on tasa-arvon, perheystävällisyyden ja paremman johtamisen edistäjä ja yhteiskunnallinen vaikuttaja, joka toimii Mothers in Business -verkoston toiminnanjohtajana. Mothers in Business on urasuuntautuneiden äitien verkosto, joka toimii rakkaudesta uraan ja perheeseen.

PUHUJA:
Mothers in Businessin toiminnanjohtaja Annica Moore

Lisätietoja ja ilmoittautumiset Coollan uraportaalin kautta. Tunnuksen ja salasanan palveluun löydät jäsenen verkkoasioinnista.

Aika

(Tiistai) 18:00 - 19:30