toukokuu, 2023

03touko18:0021:15Teatteri-ilta Seinäjoella: Mielensäpahoittaja Iloosia aikojaSeinäjokiTeatteri HysteriaTapahtumatyyppi:Koulutukset

Kyllä minä niin mieleni pahootin!

Mielensäpahoittaja, iloosia aikoja -draamakomedia kertoo Mielensäpahoittajan hautajaisvalmisteluista, sillä ikä painaa, eikä sitä voi kaikkea elämän haltuun antaa. Ja jos kerran kaikki on tehty tähänkin mennessä itse, niin miksei sitten omaa hauta-arkkuakin. Kun poika saapuu huolestuneena tarkistamaan isänsä vointia, tulee mutkia matkaan. Siinä omat hautajaisvalmistelut jäävät sivuseikaksi, kun pitää huolehtia jälkikasvun asiat kuntoon.

Kirjailija Tuomas Kyrön siunauksella teos toteutetaan Etelä-Pohjanmaan murteella. Mielensäpahoittajan saappaisiin astuu Jussi Lampi.

Tervetuloa mukaan nauttimaan mukavasta teatteri-illasta alueesi kollegoiden kanssa. Eikö kollegasi ole vielä MALn jäsen? Ei hätää – jos kollegasi ei ole vielä MALn jäsen, mutta haluaa liittyä, voit pyytää myös hänet mukaan! Jäsenhakemuksen täyttäminen onnistuu paikan päällä tai ennakkoon nettisivujen kautta. HUOM.! Kollegan tulee täyttää oma ilmoittautuminen tapahtumaan. Huomioithan, että paikkoja on rajoiteusti!

Teatteri-ilta järjestetään yhdessä Museoalan ammattiliiton ja Kumulan kanssa. Esitys alkaa klo 19 ja päättyy n. klo 21.15.

Ennen esityksen alkua voit tulla kilistämään kanssamme keväälle teatterin ravintola Verstaalla alkaen klo 18.

HUOM.!
🚗 Osallistujat Alajärvi-Lapua -akselilla, kysykää meno-paluu -kyytiä toiminnanjohtajalta! katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Osoite: Teatteri Hysteria