lokakuu, 2021

06loka16:3017:30Hyvinvointia syksyyn: AsahiWebinaariTapahtumatyyppi:Koulutukset

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN!

Tarjoamme jäsenillemme syksyn 2021 aikana neljä etäyhteydellä pidettävää rentoutus- ja hyvinvointihetkeä. Tunnit ohjaa luonnon ja mielen hyvinvoinnin ammattilainen Elina Lilja. Toisella tunnilla 6.10. klo 16.30-17.30 keskitymme niska- ja hartiaseudun sekä selän alueen kehonhuoltoon.

Mitä on Asahi?

Asahi on helppo liikuntamuoto, joka parantaa nivelten liikkuvuutta, hoitaa ja ehkäisee erityisesti niska-hartiaseudun sekä selän vaivoja. Lempeät, seisaaltaan tehtävät liikesarjat toteutetaan rauhallisesti hengityksen rytmissä, omaa kehoa kuunnellen. Hengityksen rytmin rauhoittuminen ja siihen yhdistetyt virtaavat liikkeet käynnistävät kokemuksen läsnäolosta ja tyyneydestä.

Asahi on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa, jonka avulla tasapainotat sekä kehoa että mieltä.

Tuntiin sisältyy loppurentoutus.

Mitä varusteita tarvitsen?

Varusteiksi riittää rento vaatetus ja jumppamatto tai muu pehmeä alusta loppurentoutusta varten.

Tunti pidetään etänä Zoom-sovelluksella. Tarvitset siis nettiyhteydellä varustetun tietokoneen tai älypuhelimen (+kuulokkeet). Suosittelemme lataamaan Zoom-sovelluksen helpompaa käyttöä varten. Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.

Ohjaaja:

Tunnin ohjaa Elina Lilja (Mielen liekki). Elina on mielen hyvinvoinnin ammattilainen, Metsämieli-kouluttaja ja lyhytterapeutti Hauholta. Palveluihin kuuluvat myös meditaatio- ja rentoutusohjaukset sekä tietoisuutta ja läsnäoloa lisäävinä liikuntamuotoina tasapainottavaa yin-joogaa sekä terveysliikuntana tunnettua asahia.

Ilmoittautuminen:

Tunnille mahtuu mukaan max. 95 MALn jäsentä, jotka otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Olethan siis nopea!

Ilmoittautuminen on avoinna 6.10. klo 15 saakka tai kunnes paikat täyttyvät.

Tervetuloa mukaan!

Muut syksyn rentoutus- ja hyvinvointihetket (ilmoittautuminen avautuu myöhemmin syksyllä):
8.9. Metsämieli
3.11. Mindfulness ja rentoutus
1.12. Yin-jooga

Järjestökoordinaattori Heta Hedman (työaika ma-to)
heta.hedman(at)museoalanammattiliitto.fi