lokakuu, 2022

12loka16:3017:30Hyvinvointia syksyyn: MetsämieliWebinaariTapahtumatyyppi:Koulutukset

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN

Tarjoamme jäsenillemme myös tänä syksynä neljä etäyhteydellä pidettävää rentoutus- ja hyvinvointihetkeä. Tunnit ohjaa luonnon ja mielen hyvinvoinnin ammattilainen Elina Lilja. Ensimmäisellä tunnilla tutustumme luonnon tutkittuihin hyvinvointi- ja terveysvaikutuksiin.

”No Ihan Mahtavaa! Kiitos! Ohjaaja oli ihanan selkeä ja rauhallinen.” – Palautteesta poimittua 2021-

Täällä voit lukea lisää ja tutustua tarinaan yrityksen takana:
Metsämieli-tuokio ke 12.10. klo 16.30-17.30 johdattelee luonnon inspiroimaan läsnäoloon.

Metsämieli-harjoittelu koostuu läsnäoloa ja palautumista lisäävistä harjoitteista sekä voimavaroja ja mielentaitoja vahvistavista harjoitteista. Säännöllinen Metsämieli-harjoittelu mm. kasvattaa voimavaroja ja joustavuutta, edistäen tietoisuutta ja tyytyväisyyttä omassa arjessamme.

Metsämieli-menetelmä perustuu luonnon tutkittuihin hyvinvointi- ja terveysvaikutuksiin, joita tehostetaan erilaisin luonnon inspiroimin harjoittein.

Missä Metsämieli-tuokio pidetään?

Toteutusympäristöksi sopii pienikin lähimetsä, metsäinen kaupunkipuisto tai jopa oma metsäinen pihapiiri. Jos luontoympäristöön lähteminen ei ole mahdollista, on osallistuminen mahdollista mielikuvamatkana sisätiloista.

Mitä varusteita tarvitsen?

Tunti pidetään etänä Zoom-sovelluksella. Tarvitset siis nettiyhteydellä varustetun älypuhelimen (+kuulokkeet), istuinalustan sekä sään mukaiset, riittävän lämpimät ulkoiluvarusteet (tai muutoin mukavan vaatetuksen mikäli teet harjoituksen sisätiloissa). Suosittelemme lataamaan Zoom-sovelluksen helpompaa mobiilikäyttöä varten. Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.

Ohjaaja:

Tunnin ohjaa Elina Lilja. Elina Lilja on monipuolinen mielen hyvinvoinnin ja luontolähtöisten palveluiden ammattilainen, joka kohtaa ihmiset ilolla ja valolla.

Elina on toiminut vuodesta 2017 lähtien yrittäjänä tarjoten luontolähtöisiä hyvinvointi- ja palautumispalveluita sekä koulutuksia. Hänen yrityksensä Mielen liekin palveluvalikoimaan kuuluvat Metsämieli-koulutukset ja -ohjaukset, ratkaisukeskeinen lyhytterapia, työnohjauspalvelut sekä monipuoliset palautumisohjaukset: mindfulness- ja rentoutusohjaukset sekä tietoisen läsnäolon kehollisempina lajeina yin-jooga sekä asahi-terveysliikunta.

Ennen yrittäjyyttä ja sen ohella Elina toiminut lähes kaksi vuosikymmentä (1998 – 2018) vastuullisissa HR- ja palkanlaskentatehtävissä sekä ict-alalla henkilöstöjärjestelmien käyttöönotto- ja koulutustehtävissä.

Ilmoittautuminen:

Tunnille mahtuu mukaan max. 45 MALn jäsentä, jotka otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Hyvinvointituokio toteutetaan yhdessä Kuntien asiantuntijat – Kumula ryn kanssa.

Ilmoittautuminen on avoinna 12.10. klo 15 saakka tai kunnes paikat täyttyvät. Olethan siis nopea!

Tervetuloa mukaan!

Muut syksyn rentoutus- ja hyvinvointihetket
KE 2.11. klo 16.30 – 17.30 Asahi (niska-, selkä- ja hartiaseudun kehonhuolto)
KE 16.11. klo 16.30 – 17.30 Yin-jooga