lokakuu, 2022

31loka11:0012:00Jäsenten lounastreffit JyväskylässäJyväskyläKahvila Miriam’sTapahtumatyyppi:Koulutukset

Tapahtuman tiedot

MALn jäsen, tervetuloa lounastreffeille Jyväskylään maanantaina 31.10.2022 klo 11.00–12.00. Tervetuloa nauttimaan lounasta, vaihtamaan kuulumisia ja verkostoitumaan kollegoiden kanssa!

Voit tuoda lounasseuraksi myös yhden kollegasi, vaikkei hän olisikaan MALn jäsen – pyydäthän häntä tekemään oman ilmoittautumisen ja mainitsemaan, keneltä hän on lounaskutsun saanut.

Kutsu lounaalle on lähetetty sähköpostitse kaikille Keski-Suomessa asuville jäsenillemme (jos et ole saanut kutsua, kannattaa tarkistaa roskapostista tai varmistaa, että rekisterissä on oikeat yhteystiedot). Lounaalle ovat tervetulleita myös Jyväskylässä tuolloin ”piipahtavat” muualla asuvat jäsenemme.

MAL tarjoaa lounaan, ilmoittauduthan ennakoon perjantaihin 28.10. klo 14 mennessä tästä. (Ravintolaa varten tarvitsemme ennakkoilmoittautumisen, paikkoja on rajoitetusti). Nähdään!

Osoite: Kahvila Miriam’s, Asemakatu 12, 40100 Jyväskylä

Aika