joulukuu, 2021

01joulu16:3019:00Joogaa ja jouluglögiä MALn toimistollaHelsinkiMAL toimistoTapahtumatyyppi:Koulutukset

ILMOITTAUDU TILAISUUTEEN

Jäsen, tervetuloa tapaamaan kollegoja hyvinvoinnin merkeissä MALn toimistolla!

Jäsentapaamisessamme 1.12. tarjolla on yin-joogaa sekä rupattelua glögin ja muiden herkkujen äärellä.

Ohjelma:
16:30-17:30 Yin-jooga. Lempeä ja hoitava yin-jooga on vapauttava, syvällä kehossa ja mielessä tapahtuva harjoitus. Rentouttavan yinin avulla kehität läsnäoloa, rauhoitat hermostoa ja edistät sekä kehon että tunne-elämän tasapainoa. Tunnin ohjaa etäyhteyden välityksellä mielen hyvinvoinnin ammattilainen Elina Lilja.
17:30-19:00 Pikkujouluglögit. Tarjolla glögin lisäksi pientä suolaista (kasvis) sekä makeaa. Tilaisuus on klo 19 saakka, viivy niin kauan kuin ehdit!

Voit osallistua koko ohjelmaan tai tulla pelkästään glögeille. Tilaisuus on avoinna ja maksuton MALn jäsenille. Joogaan mahtuu max. 15 henkilöä.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen 30.11. mennessä.

Saapumisohje:
Tilaisuus pidetään Museoalan ammattiliiton toimistolla osoitteessa Mikonkatu 8 A, 6. kerros (Aikatalo). Sisäänkäynti Mikonkadun puolelta. Eteisaulasta löydät hissin, jolla pääset kuudenteen kerrokseen.

Lisätietoja Yin-joogasta:
HUOM! Mikäli haluat osallistua Yin-joogaan, mutta et pääse tilaisuuteen MALn toimistolle, ilmoittaudu seuraamaan etäjoogaa täältä.

Yin-joogatunti on nautinnollinen mahdollisuus levätä ja palautua arkikiireistä. Se helpottaa kireyksiä niin kehossa kuin mielessä. Tunti muodostuu pitkistä, avaavista jooga-asennoista sekä rentoutus- ja hengitysharjoituksista. Yin-joogan asennot tuetaan hyvin ja ne kohdistuvat erityisesti selän ja lantion alueille.

Yin-joogalle on ominaista hyväksyvä oleminen, ilman suorittamisen kokemusta. Tunnille valitaan helppoja, kaikille sopivia asentoja.  Jooga-asennot toteutetaan lempeästi ja turvallisesti, kehon viestejä ja yksilöllistä kehoa kunnioittaen. Mukailtava ja terapeuttinen yin-jooga sopii kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille – ilman notkeusvaatimuksia!

Mitä varusteita tarvitsen joogaan?
Varusteiksi riittää rento vaatetus, pehmeä alusta (matto tai joogamatto) sekä asentojen tukemiseen saatat tarvita pehmeitä apuvälineitä, kuten vilttejä ja tyynyjä. MALn toimistolla on muutamia mattoja ja tyynyjä, mutta suosittelemme ottamaan alustaksi mukaan esimerkiksi oman joogamaton, viltin tai pyyhkeen.

Järjestökoordinaattori Heta Hedman (työaika ma-to)
heta.hedman(at)museoalanammattiliitto.fi

Sijainti