marraskuu, 2021

23marras12:0014:00Corpus & MAL: Kahvia ja työelämää — tervetuloa kuulemaan ja kysymään museoalasta!JyväskyläTapahtumatyyppi:Koulutukset

Tapahtuman tiedot

Jyväskylän yliopiston kirjallisuuden, museologian, taidehistorian ja taidekasvatuksen opiskelijoiden ainejärjestö Corpus ry ja Museoalan ammattiliitto MAL järjestävät tiistaina 23.11. klo 12-14 Jyväskylän yliopistolla opiskelijoiden työelämätilaisuuden, jossa pääset kuulemaan ja kysymään museoalalle työllistymisestä. Paikalla on Museoalan ammattiliiton järjestökoordinaattori Heta Hedman, joka antaa vinkit alalle hakeutumiseen sekä kertoo alan ammattijärjestön tuesta opiskelijoille.

Klo 12.30 sekä 13.30 luvassa on lyhyet tietoiskut museoalalle työllistymisestä ja MALn palveluista.

Tervetuloa kysymään mielesi päällä olevista museoalan asioista. Tule kun sinulle parhaiten sopii! Samalla voit hakea lounaskahvit ja jälkkärit ?

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille museoalasta kiinnostuneille opiskelijoille.

Aika: 23.11. klo 12-14
Paikka: Jyväskylän yliopisto, Musican Boombox M106

Museoalan ammattiliitto MAL on ammattijärjestö kaikille museo- ja kulttuuriperintöalalla työskenteleville, alan opiskelijoille sekä yrittäjille. Annamme jäsenillemme työelämän tukea ja neuvontaa, tarjoamme alan koulutus- ja urapalveluja ja vaikutamme alan työelämään esimerkiksi työehtosopimusneuvottelujen kautta. Tervetuloa liittymään 1700 jäsenen yhteisöön! Tutustu jäsenyyteemme.

Lisätiedot:
Heta Hedman, järjestökoordinaattori (työaika ma-to)
heta.hedman(at)museoalanammattiliitto.fi
puh. 040 838 0739