toukokuu, 2022

03touko16:0017:30Kulo-webinaari: Hyvän korkeakouluharjoittelun tunnusmerkitWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Kulolainen opiskelija, tervetuloa Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKUn ja Museoalan ammattiliitto MALn järjestämään webinaariin 3.5!

Korkeakouluharjoittelut ovat oleellinen osa taide-, kulttuuri- ja museoalojen opintoja. Monista muista yliopistoissa opetettavista aineista poiketen harjoittelut ovat alojemme opinnoissa usein pakollinen osa tutkintorakennetta. Parhaassa tapauksessa harjoittelut kirkastavat opiskelijan ammatti-identiteettiä ja kasvattavat työelämävalmiuksia.Webinaarin aikana perehdymme hyvän harjoittelun käytäntöihin.

? Millaisia asioita opiskelijan tulisi ottaa huomioon harjoittelupaikkaa etsiessään, entä harjoittelun aikana?

? Millaista hyötyä ammattijärjestön jäsenyydestä on harjoittelijalle? Pureudumme myös taide-, kulttuuri- ja museoalojen palkkaukseen sekä erityisesti korkeakouluharjoittelujen palkkakysymykseen.

Opiskelija, tule mukaan ja osallistu keskusteluun!Ilmoittaudu mukaan:
Seuraa viestintäämme Facebook-tapahtumassa ja Kulon somekanavilla!

? Mitä: TAKUn ja MALn perinteinen kevään Kulo-webinaari
? Milloin: 3.5. klo 16-17.30
? Missä: Zoomissa. Ilmoittautuneet saavat linkin sähköpostitse
? Kenelle: Erityisesti opiskelijoille, joille harjoittelu on ajankohtainen, mutta myös muut kulolaiset ovat tervetulleita