elokuu, 2021

26elo09:0012:00LinkedIn-työpaja – profiili kuntoonWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Ilmoittaudu mukaan 25.8. mennessä

Kohderyhmä: kaikki Akavan Erityisalojen jäsenet (max 50 osallistujaa)

Tavoite ja sisältö:

Tässä kolmen tunnin työpajassa perustetaan LinkedIn- tili ja käydään läpi perusasiat palvelusta ja sen käytöstä. Luot askel kerrallaan itsellesi LinkedIn- tilin: omat tietosi, opinnot ja koulutukset, työkokemuksen ja nykystatuksen. Työpajassa käydään läpi palvelun toiminnallisuudet, oppimismahdollisuudet ja työkalut. Opit myös verkostoitumisen tärkeyden, päivitystiheyden vaikutukset sekä oman henkilökuvan rakentamisen edut. Työpajassa tehdään paljon käytännön harjoituksia ja saat paljon vinkkejä sekä esimerkkejä LinkedInin käytöstä. Työpajan ensimmäisellä tunnilla perustetaan tili ja käydään läpi perusasioita. Toisen tunnin aikana keskitytään verkostoitumiseen ja oman osaamisen esilletuomiseen ja kolmannen tunnin aikana opit ammatillisesta kehittymisestä sekä työnhaun sujuvuudesta.

Voit osallistua tähän työpajaan myös, jos sinulla on vanha LinkedIn-tili, jonka käytön haluat aloittaa uudestaan. Varmistathan kuitenkin, että pääset tilillesi.

Osallistuaksesi sinulla tulee olla: tietokone internetyhteydellä, toimiva sähköposti, oma kuvasi tallennettuna tietokoneesi työpöydälle sekä oppimisen intoa!

Kouluttaja: Liisa Siitonen / Xennek Oy.

Liisa on toiminut 23 vuoden ajan markkinointiviestinnän parissa ja 11 vuotta kouluttajana. Kouluttajana Liisa on saanut erinomaista palautetta innostavuudestaan ja asiantuntemuksestaan. Somesta Liisa löytää ammatillista tietoa, uusia kontakteja ja kissavideoita. Lisää tietoa Liisasta löydät: www.linkedin.com/in/liisasiitonen/

Huom! Työpajasta ei tehdä tallennetta!

Ohjeet Zoom-työpajaan:
– Rekisteröityessäsi mukaan työpajaan, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytäthän sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä työpajan osallistumislinkki lähetetään ko. sähköpostiin. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla. Työpaja on aina osallistava, joten huomioithan, että myös osallistujien videokuvia olisi mukava nähdä esim. pienryhmätyöskentelyn aikana.
– Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-työpaja toimii parhaiten Chrome-selaimella.
– Jos työpaja tallennetaan, siitä mainitaan työpajan alussa.
– Osallistujalista näkyy kaikille osallistujille työpajassa. Kaikki osallistujat pystyvät itse säätämään ääntä ja videokuvaansa. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
– Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!

Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä Zoomiin liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi.

Alkuperäinen tapahtumailmoitus on julkaistu Akavan Erityisalojen sivuilla.

(Torstai) 09:00 - 12:00