syyskuu, 2022

29syys09:0010:00MALn ammattilaisaamut: KonservaattoritWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Museoalan ammattiliitto on järjestänyt vuonna 2022 jo useampia etätapaamista konservaattoreille. Tapaamisessa on keskusteltu vilkkaasti ja toiveena on keskustelun jatkaminen. Sovimme syyskauden toisen eli jo kahdeksannen etäaamukahvin pidettäväksi torstaina 29.9.2022 klo 9 – 10.

Tule siis taas mukaan keskustelemaan kollegoiden kanssa ja pohtimaan yhdessä MALn kanssa mitä tarpeita konservaattoreilla on ja miten MAL ammattijärjestönä voisi niihin parhaiten vastata.
Tapaamisessa työstämme kannaottoa, johon kerätään taustamateriaalia 11.9. saakka (vastaa kyselyyn tästä).

Aamuissa on myös tutustuttu toisiimme eli mikäli haluat etukäteen ilmoittautua esittäytymään, voit laittaa viestiä MALn toiminnanjohtaja Katariinalle katariina.makela@musealanammattiliitto.fi

Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki konservaattoreina työskentelevät tai alan koulutuksen saaneet MALn jäsenet sekä muut MALn toiminnasta kiinnostuneet konservaattorit. Vaikka et olisi päässyt mukaan aiemmin, olet tervetullut mukaan!

Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon; klikkaa vain alla olevaa Teams-linkkiä liittyäksesi tapaamiseen. Tervetuloa ammattilaisaamuun!

Liity tapaamiseen

Toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä
katariina.makela(at)museoalanammattiliitto.fi

Haluatko oman ammattiryhmäsi tapaamisen? Ota yhteyttä Katariinaan. Aiemmin olemme järjestäneet ammattilaisaamuja konservaattorien lisäksi myös arkeologeille, museonjohtajille ja yleisötyöntekijöille. Kuulemme mielellämme eri ammattilaisten työarjesta ja ammatin haasteista sekä tarpeista ja toiveista edunvalvontaan. Ole siis yhteydessä!

(Torstai) 09:00 - 10:00