helmikuu, 2023

01helmi17:0018:00MALn helmikuun opiskelijailtaWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Tapahtuman tiedot

Museoalan ammattiliitto aloittaa etätapaamisten järjestämisen opiskelijoille. Opiskelijaillat toimivat museo- ja kulttuuriperintöalan opiskelijoiden kohtaamispaikkana, jossa voidaan keskustella kulttuuriperintöalan ajankohtaisista kysymyksistä ja opiskelijoiden edunvalvonnasta sekä verkostoitua muiden alaa opiskelevien kanssa. Opiskelijailloissa on myös mahdollisuus museotutkimuksen ja museoaiheisten opinnäytetöiden käsittelyyn.

Ensimmäinen opiskelijailta järjestetään keskiviikkona 1.2.2023 klo 17–18. Illan agendalla muun muassa on ajankohtaiset koulutuspoliittiset kysymykset, erityisesti Turun yliopiston muutosneuvotteluiden tilanne sekä MALn kampanja parempien korkeakouluharjoittelujen puolesta. Tarkoitus on myös sopia kevään tulevien opiskelijailtojen ajankohdista – nyt on hyvä hetki tulla mukaan vaikuttamaan toimintaan!

Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki museo- ja kulttuuriperintöalasta kiinnostuneet opiskelijat. Vaikka et olisi vielä MALn jäsen, olet tervetullut mukaan!

Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

LIITY TEAMS-TAPAAMISEEN TÄSTÄ!

Jos haluaisit keskustella opinnäytetyöstäsi ja esitellä sen muille osallistujille tässä tai jossain muussa opiskelijaillassa, otathan yhteyttä MALn järjestökoordinaattori Tuulia-Tuulia Tummavuoreen!

Lisätiedot:
Järjestökoordinaattori Tuulia-Tuulia Tummavuori