lokakuu, 2023

05loka16:0017:00MALn lokakuun opiskelijailta: Miten ammattiliitto ajaa opiskelijoiden etuja?WebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliitto järjestää etätapaamisia opiskelijoille. Opiskelijaillat toimivat museo- ja kulttuuriperintöalan opiskelijoiden kohtaamispaikkana, jossa voidaan keskustella kulttuuriperintöalan ajankohtaisista kysymyksistä ja opiskelijoiden edunvalvonnasta sekä verkostoitua muiden alaa opiskelevien kanssa.

Opiskelija, haluatko puolustaa kulttuuriperintöalan opiskelijoiden hyvinvointia? Opiskelijat ovat tulevaisuuden tekijöitä, joiden hyvinvoinnin puolesta tehdään töitä opiskelija- ja nuorisojärjestöistä ammattiliittoihin. Miltä Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliiton opiskelijaedunvalvonta näyttää – ja miten siihen pääsee mukaan?

Ammattiliittojen opiskelijaedunvalvonta puhuttaa nyt korkeakouluvaltausten myötä aivan erityisesti. Aiheeseen pureudutaan seuraavassa MALn opiskelijaillassa torstaina 5.10. klo 16-17. Opiskelijailta järjestetään etänä.

Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki museo- ja kulttuuriperintöalasta kiinnostuneet opiskelijat. Vaikka et olisi vielä MALn jäsen, olet tervetullut mukaan!

Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Liity Teams-tapaamiseen tästä!

Jos haluaisit keskustella opinnäytetyöstäsi ja esitellä sen muille osallistujille MALn opiskelijaillassa, otathan yhteyttä MALn järjestökoordinaattori Tuulia-Tuulia Tummavuoreen!

Lisätiedot:
Järjestökoordinaattori Tuulia-Tuulia Tummavuori