lokakuu, 2023

12loka13:0018:30Luottamusmiesten ja henkilöstön edustajien tapaaminen HelsingissäEduskuntatalon kirjastoTapahtumatyyppi:Koulutukset,Tapahtumat

Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliitto MAL ja Kuntien asiantuntijat – KUMULA ja kutsuvat kaikki kyseisten yhdistysten luottamusmiehet ja henkilöstöedustajat tapaamiseen ajankohtaisten kuulumisten vaihtoon Helsinkiin. Samalla kiitämme kaikkia yhdistystemme luottamusmiehiä heidän tekemästään työstään jäsentemme eteen.

Aloitamme tilaisuuden tutustumalla Eduskuntatalon kirjastoon ja kirjaston peruspalveluihin. Samalla tutustumiskäynnillä saamme myös museoammattilaisen näkökulman eduskuntataloon. Vierailun jälkeen siirrymme kokoustamaan ravintola LaFamiglian kabinettiin. Kokouksen päätyttyä nautimme illallisella Italian herkkuja kiireettömässä tunnelmassa.

Kaikille eduskuntaan saapuville tehdään turvatarkastus, vastaava kuin lentokentillä. Tulethan ajoissa paikalle, viimeistään klo 12:50 osoitteeseen Aurorankatu 6.

Tilaisuus on luottamusmiehille ja henkilöstöedustajille maksuton ja tapahtuman osallistumisen matkat korvataan. Jos tarvitset töistä vapaata osallistumista varten, maksamme ansionmenetyskorvauksen palkkatodistuksen mukaisesti.

MALn luottamusmies tai henkilöstöedustaja, lämpimästi tervetuloa!

Katariina Mäkelä Jussi Näri
HUOM.! Ilmoittautuminen 28.9. mennessä tästä.

(Torstai) 13:00 - 18:30

Sijainti