huhtikuu, 2023

19huhti16:0017:30Museoalan ammattiliiton sääntömääräinen vuosikokousHybridikokous (etänä tai läsnä)Museoalan ammattiliitto MAL ryTapahtumatyyppi:Koulutukset

Kokouskutsu on lähetetty jäsenille sähköpostitse 4.4.2023.

Museoalan ammattiliitton sääntömääräinen vuosikokous järjestetään hybridikokouksena keskiviikkona 19.4. klo 16 alkaen. Kokoukseen ovat kaikki jäsenet lämpimästi tervetulleita. Muistathan kuitenkin ilmoittautua etukäteen, 13.4. mennessä. Ennakkoilmoittautuminen tarvitaan, jotta voimme lähettää etäosallistujille osallistumislinkin ja varata paikanpäälletulijoita varten oikean määrän kahvitarjoilua. Kokousaineistot lähetetään myös kaikille ilmoittautuneille jäsenille.

Kokouskutsu on lähetetty jäsenille sähköpostitse 4.4.2023.

Jäsen, ilmoittauduthan vuosikokoukseen 13.4. mennessä oheisella lomakkeella!

Kokouksen fyysinen toteutus on MALn toimistorakennuksessa Itä-Pasilassa, Ratavartijankatu 2 A, 00520 Helsinki. Alustavasti ns. saunakabinetissa.

Museoalan ammattiliitto MAL ry vuosikokouksen asialista

19.4.2023
Hybridikokous

1. Kokouksen avaus klo 16.00
  2. Kokouksen järjestäytyminen

• Kokouksen puheenjohtajan valitseminen
    • Kokouksen sihteerin valitseminen
    • Kahden pöytäkirjantarkastajan valitseminen
    • Kahden ääntenlaskijan valitseminen

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
  4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
  5. Yhdistyksen sääntömuutos
  6. Esitetään vuoden 2022 toimintakertomus, tilinpäätös ja tase sekä tilintarkastajan lausunto
  7. Vahvistetaan vuoden 2022 tilinpäätös ja päätetään vastuuvapauden myöntämisestä tilivelvollisille
  8. Vahvistetaan vuoden 2024 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä määrätään vuoden 2024 jäsenmaksun suuruus
    Päätetään vuonna 2024 maksettavat puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan palkkiot. Päätetään muut palkkiot ja matkakorvausperusteet 2024.
  9. Hallituksen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan valinta kaudelle 2023–2025
  10. Hallituksen erovuoroisten jäsenten tilalle tulevien uusien jäsenten valitseminen kaudelle 2023–2025 sekä mahdolliset muut tarvittavat hallitusvalinnat
    Erovuorossa ovat (suluissa erovuorossa olevat henkilökohtaiset varajäsenet): Marleena Vihakara (Pirkko Madetoja), Mikko Oranen (Kati Kivimäki) Mervi Saarenmaa (Marianne Koski).
  11. Tilintarkastajan ja varatilintarkastajan valitseminen vuoden 2024 tilejä tarkastamaan
    Ehdotetaan tilintarkastajaksi HTH tilintarkastaja Harri Saarinen ja varatilintarkastajaksi MGI Tilintarkastus Oy:n nimeämää henkilöä.
  12. Kokouksen päättäminen

Tervetuloa! Museoalan ammattiliitto MAL ry