helmikuu, 2022

09helmi09:0011:00Osaamisen ja vahvuuksien tunnistaminen -työpajaWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

ILMOITTAUDU 9.2. KLO 8.30 MENNESSÄ

Oletko pysähtynyt pohtimaan osaamistasi ja vahvuuksiasi? Onko sinulla olemassa osaamis- ja vahvuuskartta? Tässä työpajassa opit tunnistamaan ja sanoittamaan osaamistasi yhdessä muiden kanssa. Kun tiedät mitä osaat ja mitkä ovat vahvuutesi, sinun on helpompi vakuuttaa esihenkilösi, yhteistyökumppanisi tai rekrytoija osaamisestasi. Työpaja koostuu luento-osuuksista ja pienryhmätyöskentelystä. Työpajasta ei tehdä tallennetta.

Koulutuksen tavoitteena on

• Selkiyttää näkemystä siitä, mitä osaaminen ja vahvuudet ovat​
  • Antaa työkaluja oman osaamisen ja vahvuuksien tunnistamiseen​
  • Oppia sanoittamaan omaa osaamista​
  • Antaa tilaa omalle pohdinnalle osaamisesta​
  • Jakaa yhdessä muiden kanssa ajatuksia osaamisesta​

KOULUTTAJA
Sanna Passi, koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntija / Suomen Farmasialiitto ry. Sannalla on pitkä kokemus osaamisen kehittämisestä täydennyskoulutusmaailmasta, josta hän siirtyi reilut kymmenen vuotta sitten Farmasialiittoon. Osaamisen ja vahvuuksien tunnistamiseen ja sanoittamiseen liittyvät kysymykset ovat kiinteä osa uravalmentajan työtä. Sanna on ollut myös rakentamassa osaamisjärjestelmiä farmasian alalla.

Huom! Työpajasta ei tehdä tallennetta.

OHJEET ZOOM-TYÖPAJAAN:

• Rekisteröityessäsi mukaan työpajaan, sinua pyydetään täyttämään etunimesi, sukunimesi, sähköpostiosoitteesi ja jäsenyhdistyksesi. Käytäthän sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä työpajan osallistumislinkki lähetetään ko. sähköpostiin. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla. Työpaja on aina osallistava, joten huomioithan, että myös osallistujien videokuvia olisi mukava nähdä esim. pienryhmätyöskentelyn aikana.
  • Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-työpaja toimii parhaiten Chrome-selaimella.
  • Osallistujalista näkyy kaikille osallistujille työpajassa. Kaikki osallistujat pystyvät itse säätämään ääntä ja videokuvaansa. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
  • Olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että Zoomin käyttö on tietoturvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!
  • Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä Zoomiin liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi

Koulutuksen tuottaa Akavan Erityisalat.