elokuu, 2021

19elo(elo 19)08:3020(elo 20)12:00Työhyvinvointi­kortti (osat 1 ja 2)WebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

ILMOITTAUDU MUKAAN 12.7. MENNESSÄ!

Huom! Tämä koulutus on täynnä. Toinen työhyvinvointikortti-koulutus järjestetään 22.-23.9.
Tähän koulutukseen ilmoittautuminen edellyttää osallistumista molempiin aamupäiviin (19. ja 20.8.). Koulutus kumpanakin päivänä klo 8.30-12.00.

KOHDERYHMÄ: kaikki Akavan Erityisalojen jäsenet (max 25 osallistujaa)

TAVOITE JA SISÄLTÖ:

Työhyvinvointikortti-koulutus on tarkoitettu kaikille työpaikan työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneille.

Koulutuksella saadaan alkuun työhyvinvoinnin kehittäminen työpaikalla. Se vahvistaa yhteistä käsitystä työhyvinvoinnista, jäsentää rooleja ja vastuita sekä tiivistää yhteistyötä.

Työpaikan voimavaroja ja kehittämiskohteita arvioidaan ennakkotehtävässä. Koulutuspäivän aineistot, keskustelut ja ryhmätehtävät auttavat työstämään kehittämiskohteita koulutuksen jälkeen.

Koulutuksessa löydetään vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
– Mistä työhyvinvointi rakentuu?
– Mitä voimavaroja ja kehittämistarpeita työpaikalla on?
– Miten johtamisella ja työyhteisön keinoin parannetaan työhyvinvointia?
– Miten hallitaan kuormitusta sekä tuetaan terveyttä ja työkykyä?

Koulutuksen suorittaneet saavat Työhyvinvointikortin. Työturvallisuuskeskus ja sen kouluttamat kumppanit vastaavat koulutuksesta, joka voidaan toteuttaa myös työpaikkakohtaisesti.

Työhyvinvoinnin kehittäminen hyödyttää työpaikkaa tehokkaimmin, kun se on osa työpaikan kokonaiskehittämistä. Koulutus voi tarjota uusia ideoita myös käynnissä olevaan kehittämiseen, mutta sitä ei ole tarkoitettu työpaikan akuutteihin kriisitilanteisiin.

Työhyvinvointikortti-koulutuksen suorittaneet voivat hakea maksutonta osaamismerkkiä.

KOULUTTAJA: Paula Antell, järjestöpäällikkö / Akavan Erityisalat

Huom! Webinaareista ei tehdä tallenteita!

OHJEET ZOOM-TYÖPAJAAN:
– Rekisteröityessäsi mukaan työpajaan, sinua pyydetään täyttämään etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite. Käytäthän sellaista sähköpostiosoitetta, joka on sinulla aktiivisessa käytössä, sillä työpajan osallistumislinkki lähetetään ko. sähköpostiin. Emme suosittele rekisteröitymistä Facebook-tunnuksilla. Työpaja on aina osallistava, joten huomioithan, että myös osallistujien videokuvia olisi mukava nähdä esim. pienryhmätyöskentelyn aikana.
– Sinun ei tarvitse ladata Zoom-ohjelmaa koneellesi, voit osallistua selaimella klikkaamalla saamaasi osallistumislinkkiä. Zoom-työpaja toimii parhaiten Chrome-selaimella.
– Jos työpaja tallennetaan, siitä mainitaan työpajan alussa.
– Osallistujalista näkyy kaikille osallistujille työpajassa. Kaikki osallistujat pystyvät itse säätämään ääntä ja videokuvaansa. Rekisteröitymisvaiheessa antamasi nimi näkyy sellaisenaan chatissa.
– Vaikka Zoomin ympärillä on puhuttu paljon tietoturvariskeistä, olemme Akavan Erityisaloissa tehneet työtä sen eteen, että käyttö on turvallista. Voit siis huoletta klikata itsesi mukaan!

LISÄTIEDOT:
Jos sinulla on teknisiä ongelmia tai muita kysymyksiä Zoomiin liittyen, voit olla yhteydessä: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi. Alkuperäinen tapahtumailmoitus Akavan Erityisalojen sivuilla.

19 (Torstai) 08:30 - 20 (Perjantai) 12:00