toukokuu, 2021

26touko18:0019:00Up-Partners: Kuinka saat viestisi läpi - vakuuttavasti ja empaattisestiWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Tapahtuman tiedot

Tarjoamme Akavan Erityisalojen kanssa jäsenillemme kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

Vuorovaikutus on keino luoda turvallisuuden tunnetta ja lisätä luottamuksellisia ihmissuhteita elämäänsä. Tunteilla on vuorovaikutuksessa keskeinen merkitys ja omia tunteita on tärkeää oppia tuntemaan ja käsittelemään. Myös vastaanottajan virittäminen oikeaan mielentilaan vaikuttaa paljon viestisi vastaanottamiseen.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

Haluat ymmärtää, mikä on tunteiden merkitys vuorovaikutuksessa?

Haluat ymmärtää, mitkä ovat vaikuttamisen kannalta keskeiset tunteet?

Haluat ymmärtää, miten viritän vastaanottajat oikeaan mielentilaan, jotta viestini voi mennä perille?

Haluat työkaluja käsitellä vaikuttamistilanteissa esiintyviä tunteita

KOULUTTAJA: Jarkko Rantanen

Jarkko on työelämän tunnetaitoihin ja organisaatioiden tunneilmaston kehittämiseen erikoistunut psykologi, tietokirjailija ja suosittu valmentaja. Hän on työskennellyt pitkäjänteisesti työelämän tunnetaitojen kehittämisen parissa ja kirjoittanut työelämän tunteista useita kirjoja.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi

2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa ”Ilmoittaudu”

3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi

Alkuperäinen tapahtumailmoitus Akavan Erityisalojen sivuilla.

Aika

(Keskiviikko) 18:00 - 19:00