toukokuu, 2021

19touko18:0019:00Up-Partners: Mitä henkilöarviointi kertoo sinusta?WebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Tapahtuman tiedot

Tarjoamme Akavan Erityisalojen kanssa jäsenillemme kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

Henkilöarviointi on yksi yleisimpiä vaiheita rekrytointiprosessin viime metreillä. Moni on vähintäänkin tehnyt joitakin testejä, ja mitä pidemmälle työuralla on ehtinyt, sitä todennäköisemmin on osallistunut myös kattavaan henkilöarviointiin. Usein henkilöarviointeja hyödynnetään myös erilaisissa yksilö- ja ryhmävalmennuksissa, sekä organisaatioiden ja yksilöiden osaamisten kehittämisessä.

Tässä webinaarissa keskitymme henkilöarviointiin rekrytoinnin näkökulmasta. Valotamme keskustelun kautta sitä, miksi henkilöarviointeja käytetään, mitä ne pitävät sisällään ja millainen on hyvä henkilöarviointi. Kerromme, miksi henkilöarviointi ei ole salatiedettä, ja toisaalta, miksi on hyvä olla tietoinen laadukkaan ja eettisen arvioinnin perusteista, sekä esimerkiksi itselle kuuluvista oikeuksista.  Pohdimme myös, miten henkilöarviointiin voi valmistautua, ja mitä lisäarvoa siitä voi parhaimmillaan itselleen saada.

Tämä webinaari on sinulle, jos sinua kiinnostaa:

Hyvä henkilöarvioinnin käytäntö, mitä työnhaussa sopii odottaa? Mitkä ovat arvioitavan oikeudet?

Miten arviointiin kannattaa valmistautua, että siitä saa eniten irti?

Mitä henkilöarvioinnit pitävät sisällään?

Keskustella ylläolevista aiheista rennoissa webinaaritunnelmissa HRS Advisorsin asiantuntijoiden Maiju Kankaan ja Antti Lahtisen kanssa!

KOULUTTAJAT: Maiju Kangas & Antti Lahtinen

Maiju Kangas on HR-konsultoinnin ammattilainen, joka on työssään erikoistunut henkilöarviointeihin, rekrytointeihin ja suorahakuun.

Antti Lahtinen konsultoi yrityksiä ihmisiin liittyvissä kysymyksissä. Hän työskentelee HRS Advisorsilla rekrytointiprosessien ja henkilöarviointien parissa.

ILMOITTAUTUMINEN:

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi

2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa ”Ilmoittaudu”

3.Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Lisätiedot: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi

Alkuperäinen tapahtumailmoitus Akavan Erityisalojen sivuilla.

Aika

(Keskiviikko) 18:00 - 19:00