huhtikuu, 2021

21huhtiKokopäiväinenUp-Partners: Tulevaisuuden työelämätaidotWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Tapahtuman tiedot

Tarjoamme yhdessä Akavan Erityisalojen kanssa jäsenillemme kymmenen työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria. Webinaarit tuottaa UP Partners.

Millaisia ovat työn tulevaisuus ja tulevaisuuden työyhteisötaidot? Onko yhden tulevaisuus jo jonkun toisen arkipäivää? Koronaepidemiaa kutsuttiin vuonna 2020 työelämän digiloikaksi, kun eritoten tietotyöläiset siirtyivät massoittain etätöihin. Se aiheutti joillain työpaikoilla kulttuurishokin, joillain korkeintaan pientä värinää. Viimeistään nyt on käynyt selväksi työelämän fragmentoituminen ja eritahtisuus. Se on myös mahdollisuus oppia.

Webinaarissa esitellään tuloksia vuodenvaihteessa 2020-2021 valmistuneesta tutkimuksesta, joka käsittelee etätyökulttuuria erityisesti tietotyöläisen näkökulmasta. Miten ”uusi normaali” haastaa johtamiskulttuurin? Mitä taitoja työntekijän kannattaa kehittää pärjätäkseen murroksessa?

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

Olet kiinnostunut tulevaisuuden työelämätaidoista

Haluat saada näkökulmia työelämän digiloikkaan ja siihen vastaamiseen

Haluat saada poikkileikkauksen tuoreeseen tutkimukseen työelämätaidoista

ILMOITTAUTUMINEN:

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Akavan Erityisalojen jäsen. Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi

2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa ”Ilmoittaudu”

3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Alkuperäinen tapahtumailmoitus Akavan Erityisalojen sivuilla.

Lisätiedot: satu.sahla-juvankoski@akavanerityisalat.fi

Aika