toukokuu, 2021

21touko09:0010:00Voimavarat työssä – tilinpäätös kuluneesta vuodestaWebinaariTapahtumatyyppi:Muu kategoria

Ilmoittaudu mukaan 21.5. klo 8.30 mennessä

Kulunut vuosi on asettanut meidät työelämässä monien haasteiden eteen. Tässä webinaarissa suuntaamme huomiomme työn voimavaroihin ja teemme ikään kuin tilinpäätöstä kuluneen vuoden työhön liittyvistä voimavaroista.

Mitkä ovat olleet työssä keskeisiä voimavaroja muutosten ja haasteiden keskellä?
Mitä voimavaroja ja vahvuuksia on otettu käyttöön?
Mitä näistä voimavaroista voisi ja kannattaisi juurruttaa omaan työarkeen jatkossakin?

Webinaari tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi omien voimavarojen äärelle sekä jakaa kokemuksia aiheesta.  Aiheen käsittelyä pohjustetaan tutustumalla työhön liittyvien ja yksilöllisten voimavarojen merkitykseen työhyvinvointimme näkökulmasta.

Aiheen pariin meitä johdattaa psykologi Maarit Ruotsalainen. Maarit on tarkastellut työurallaan työelämän ilmiöitä tutkimuksen, rekrytoinnin ja kuntoutuksen alueilla. Tällä hetkellä hän täydentää osaamistaan johdon työnohjaaja ja coach -koulutuksessa ja toimii yrittäjänä työhyvinvointiin liittyvän koulutuksen sekä työnohjauksen ja coachingin parissa. Maaritista voit lukea lisää täältä: https://www.maaritruotsalainen.fi

Huom! Tätä webinaaria ei tallenneta.

Alkuperäinen tapahtumailmoitus Akavan Erityisalojen sivuilla.

(Perjantai) 09:00 - 10:00