joulukuu, 2022

01joulu13:0016:30Yksityisten museoiden luottamusmiesten seminaariHelsinkiAkavan Erityisalojen toimistoTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Hyvä yksityisten museoiden luottamusmies,
tervetuloa MALn ja AEn yhteiseen yksityisten museoiden luottamusmiesten seminaariin Helsinkiin torstaina 1.12. klo 13.

Kutsu on lähetetty sähköpostitse rekisterissä olevaan sähköpostiin kaikille yksityisten museoiden luottamusmiehille. Huom.! Mikäli et ole saanut kutsua, olethan yhteydessä MALn toiminnanjohtajaan. Kaikki yksityisten museoiden luottamusmiehet ovat tervetulleita seminaariin. Ennakkoilmoittautuminen 28.11. mennessä iltaohjelmavarausten takia. Ilmoittauduthan tästä.

Luottamusmiesseminaari järjestetään luottamusmieskoulutuksena, jolla lisätään luottamusmiehen ammatillisia valmiuksia hoitaa henkilöstöedustajan tehtävää museoalalla. Liitot suosittelevat, että koulutus luetaan työajaksi.

OHJELMA 1.12.2022
klo 13 Tutustuminen, kahvit ja pientä välipalaa
klo 13.30 Seminaariohjelma:
– TES-tavoitteet

• Palkkataulukko vai suositukset? Riskit ja mahdollisuudet?
  • Miten saada yksityisten museoiden palkkausta paremmaksi?
  • Palkkaohjelma?
  • Terveiset museonjohtajille (16.12. MALn ammattilaisaamu yksityisten museoiden johtajille)

klo 16.30 Lopetus ja siirtyminen musiikkimuseo FAME, jossa opastus klo 17 (45 min)
klo 17.00 FAME opastus
klo 18.00 Illallinen Famen ravintolassa Triplassa (Pasilan aseman yhteydessä) noin klo 20.15 asti.

Tervetuloa verkostoitumaan ja suunnittelemaan yhdessä edunvalvontatyötä!
Mikäli olet estynyt osallistumaan läsnä, voit osallistua etänä – täytä ilmoittautuminen ja laita viestiin etätoive.
Lisätiedot: toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä, katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi, 040 7747 620.

(Torstai) 13:00 - 16:30

Sijainti