huhtikuu, 2024

10huhti16:0017:00Huhtikuun opiskelijailta: pikaopastus työelämän pelisääntöihinWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliitto järjestää etätapaamisia opiskelijoille. Opiskelijaillat toimivat alan opiskelijoiden kohtaamispaikkana, jossa voidaan keskustella kulttuuriperintöalan ajankohtaisista kysymyksistä, opiskelijoiden edunvalvonnasta sekä verkostoitua muiden alaa opiskelevien kanssa. Huhtikuun opiskelijaillassa keskustellaan työelämän pelisäännöistä.

Tunne oikeutesi! Pikaopastus työelämän pelisääntöihin keskiviikkona 10.4.2024

• Mitä pitää tietää työntekijän oikeuksista työuraa aloittaessa?
  • Mihin kannattaa kiinnittää huomiota työ- ja harjoittelusopimuksia tehtäessä?
  • Mitkä ovat tyypillisiä haasteita juuri kulttuuriperintöalan kausitöissä?
  • Miten toimia, jos työnkuva ei vastaakaan sovittua?
  • Minkä verran alan kesätyöstä tai työharjoittelusta pitäisi saada palkkaa?
  • Työturvallisuus kausitöissä ja harjoitteluissa

Tule mukaan jakamaan kokemuksia ja oppimaan uutta!

Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki museo- ja kulttuuriperintöalasta kiinnostuneet opiskelijat. Vaikka et olisi vielä MAL:n jäsen, olet tervetullut mukaan!

Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

LIITY TEAMS-TAPAAMISEEN TÄSTÄ!

Lisätiedot: