lokakuu, 2021

25loka16:0017:30Kulttuurialan moniosaajat — työelämä­tapahtuma opiskelijoillePoriAuditorio 125, Porin yliopistokeskusTapahtumatyyppi:Koulutukset

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN 24.10. MENNESSÄ

Opiskelija Porissa, kiinnostaako kulttuuriala, mutta et tiedä mitä kaikkea alalla voi tehdä työkseen?

Tervetuloa Kulma ry:n, Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKUn ja Museoalan ammattiliitto MALn tilaisuuteen, jossa kuulet ja pääset keskustelemaan kulttuurialalle työllistymisestä.

Pohdimme alojemme työnkuvia, ammattilaisten urapolkuja sekä alan ammattijärjestöjen tukea opiskelijoille. Pääset myös hakemaan vinkit alan harjoitteluun hakeutumiseen. Lisäksi esittelemme ihka oikeiden ammattilaisten uratarinoita, joista voit ammentaa eväitä oman urapolkusi pohdintaan!

Tilaisuus järjestetään Porin yliopistokeskuksen auditoriossa 125 (löytyy yliopistokeskuksen pääaulasta) 25.10. klo 16-17.30. Tilaisuutta ei striimata tai tallenneta.

Tilaisuus on avoin kaikille Kulman jäsenille ja Turun yliopiston kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen tutkinto-ohjelman opiskelijoille. Muistathan kuitenkin ilmoittautua tilaisuuteen etukäteen 24.10. mennessä.

Tilaisuuteen mahtuu 29.9. ilmoitettujen rajoitusten mukaan 20 osallistujaa. Ilmoitamme mikäli voimme korottaa tilaisuuden kapasiteettia.

HUOM! Tilaisuudesta saa luentopassimerkinnän.

Tervetuloa kuulemaan kulttuurialan moniosaajista!

Seuraa viestintäämme tilaisuuden Facebook-tapahtumassa

Järjestökoordinaattori Heta Hedman (MAL ry), heta.hedman(at)museoalanammattiliitto.fi
Yhteisösuunnittelija Vilja Byström (TAKU ry), vilja.bystrom(at)taku.fi

Mikä TAKU, entä MAL?

Museoalan ammattiliitto MAL on ammattijärjestö kaikille museo- ja kulttuuriperintöalalla työskenteleville, alan opiskelijoille sekä yrittäjille. Annamme jäsenillemme työelämän tukea ja neuvontaa, tarjoamme alan koulutus- ja urapalveluja ja vaikutamme alan työelämään esimerkiksi. työehtosopimusneuvottelujen kautta. Tervetuloa liittymään 1700 jäsenen yhteisöön! Lue lisää!

Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKUssa on 3 500 taiteen, kulttuurin ja tapahtuma-alan ammattilaista ja opiskelijaa. Nostamme esiin edustamiemme alojen tunnettuutta ja arvostusta aktiivisella edunvalvonnalla. Tuomme yhteen monipuolisen asiantuntijoiden verkoston, joille tarjoamme monipuolisia koulutuksia ja tapahtumia sekä oppaita ja suosituksia. Lue lisää!

MAL ja TAKU ovat itsenäisiä ammattijärjestöjä ja molemmat kuuluvat kattojärjestö Akavan Erityisaloihin, joka on noin 28 500 jäsenen monialainen ammattiliitto. Akavan Erityisalat kuuluu puolestaan ammattiliittojen keskusjärjestö Akavaan.

(Maanantai) 16:00 - 17:30

Sijainti