huhtikuu, 2024

16huhti09:0010:00MALn ammattilaisaamut: KonservaattoritWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliitto on järjestänyt jo useamman vuoden ammattilaisten etätapaamisia- Konservaattorien kanssa tavattiin viime vuonna seitsemän kertaa ja tapaamisissa on keskusteltu vilkkaasti. Sovimme vuoden toisen konservaattorien etäaamukahvin pidettäväksi tiistaina 16.4. klo 9 – 10.

Linkki tapaamiseen tässä.
Kutsulinkki on tällä kertaa lähetetty myös sovitusti kaikille viime kerralla mukana olleille, joiden yhteystiedon sai osallistujaluettelosta. HUOM.! Kaikkien osallistuneiden säköposti ei näy osallistujaluettelossa ja siksi kutsu ei välttämättä tule kaikille perille.

Toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä
katariina.makela(at)malry.fi

Haluatko oman ammattiryhmäsi tapaamisen? Ota yhteyttä Katariinaan. Aiemmin olemme järjestäneet ammattilaisaamuja konservaattorien lisäksi myös arkeologeille, museonjohtajille, museokauppavastaaville, museoassistenteille, museo-oppaille ja yleisötyöntekijöille. Kuulemme mielellämme eri ammattilaisten työarjesta ja ammatin haasteista sekä tarpeista ja toiveista edunvalvontaan. Ole siis yhteydessä!

(Tiistai) 09:00 - 10:00