kesäkuu, 2024

12kesä09:0009:45MALn jäsenaamut 4/24Jäsentapaaminen (etä)Tapahtumatyyppi:Koulutukset

Aloitimme maaliskuussa uudenlaiset etätapaamiset, jotka on tarkoitettu nimenomaan jäsenillemme: MALn jäsenaamut.

Mikä on MALn jäsenaamu? Tapaamiset ovat matalan kynnyksen tilaisuuksia, joihin jäsenet voivat tulla juttelemaan ajankohtaisista asioista; tarpeista ja huomioista, joihin MALn ammattiliittona olisi hyvä reagoida tai valmistautua jo ennakkoon toimimaan jäsenistömme puolesta. Kaikki MALn jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan keskusteluihin.

Jäsenaamuissa on mukana ja keskustelua vetämässä toimiston edustaja sekä MALn hallituksen jäsen. Tavoitteena on luoda jäsenistölle helppo tapa tuoda omia ajatuksia, ideoita, toiveita ja tarpeita liiton tietoon. Jäsenaamut ovat siis vapaamuotoisia, avoimia keskustelutilaisuuksia MALn jäsenille !

Tervetuloa mukaan juttelemaan, kertomaan meille alalla askarruttavista asioista tai ihan vain kuulolle.
Neljäs jäsenaamu 12.6. klo 9 – 9.45 – tule mukaan tästä.

Tapaamisia on kevätkaudella:
ke 6.3. klo 9 – 9.45
to 11.4. klo 9 – 9.45
ke 15.5. klo 9 – 9.45
ke 12.6. klo 9 – 9.45

Toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä
katariina.makela(at)malry.fi

Haluatko ehdottaa aihetta? Voit myös halutessasi käydä antamassa keskustelaiheita lomakkeella tästä.