huhtikuu, 2024

19huhti09:0010:00Työsuojeluverkoston tapaaminen: Melu ja taustahälyWebinaariTapahtumatyyppi:Seminaarit

Museoalan työsuojeluverkoston seuraava kaikille avoin tapaaminen järjestetään etänä perjantaina 19.4. klo 9 – 10.

Tapaamisessa keskustelemme melun ja taustahälyn vaikutuksesta työskentelyoslosuhteisiin.

9.00 Johdatus aiheeseen: Melu työssä – mitä sillä tarkoitetaan? Tutkija Katariina Ruuska-Jauhijärvi Helsingin kaupunginmuseo, Keski-Uudenmaan alueellinen vastuumuseo
9.20 Kommenttipuheenvuoro: Intendentti Asta Pyysalo, Museoviraston kokoelmakeskus
9.35 Keskustelua ja kokemuksia
Linkki tapaamiseen löytyy verkoston Teamsista ja siihen pääsee myös tästä.

Museoalan työsuojeluverkoston oma Teams-alusta – liity mukaan!

Museoalan työsuojeluverkosto on perustettu keväällä 2021 ja se on suunnattu kaikille museoalalla työskenteleville, työsuojelusta kiinnostuneille henkilöille. Verkosto on vapaaehtoinen ja vapaamuotoinen, tavoitteena osaamisen ja hyvien käytäntöjen jakaminen. Ohjelmaan on tähän mennessä kuulunut puheenvuoroja, alustuksia ja keskusteluja kollegojen kanssa. Vapaamuotoisten Teams-tapaamisten lisäksi Museoliiton ja Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliiton koulutukset toimivat verkoston tukena.

Jos haluat liittyä verkostoon, täytä liittymislomake tästä. Verkoston Teams-kanavan kautta saat jatkossa kutsut verkoston tapaamisiin.

Museoalan työsuojeluverkosto on Museo-ja kulttuuriperintöalan ammattiliiton ja Museoviraston ylläpitämä verkosto, joka järjestää verkostotapaamisia työsuojeluun, työturvallisuuteen ja työhyvinvointiin liittyvistä aiheista. Verkostoa moderoi taustaryhmä, jossa on Museoviraston ja Museo- ja kulttuuriperintöalan ammattiliiton edustus sekä museoalan työturvallisuusasioiden asiantuntijoita. Tilaisuuksiin ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet museo- ja kulttuuriperintöalan ammattilaiset.
Lue lisää verkostosta.

(Perjantai) 09:00 - 10:00