marraskuu, 2021

18marras12:3016:00Yksityisten museoiden luottamusmiesten koulutusHelsinkiMAL toimistoTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Hyvä yksityisten museoiden luottamusmies,
tervetuloa MALn ja AEn yhteiseen yksityisten museoiden luottamusmiesten seminaariin Helsinkiin torstaina 18.11. klo 12.30.

Kutsu on lähetetty sähköpostitse rekisterissä olevaan sähköpostiin kaikille yksityisten museoiden luottamusmiehille. Huom.! Mikäli et ole saanut kutsua, olethan yhteydessä MALn toiminnanjohtajaan. Kaikki yksityisten museoiden luottamusmiehet ovat tervetulleita seminaariin. Ennakkoilmoittautuminen 8.11. mennessä, iltaohjelmaan teemaistelu- ja illallinen on rajoitettu kiintiö paikkoja, mutta yritämme saada kaikki halukkaat mahtumaan mukaan.

Luottamusmiesseminaari järjestetään luottamusmieskoulutuksena, jolla lisätään luottamusmiehen ammatillisia valmiuksia hoitaa henkilöstöedustajan tehtävää museoalalla. Liitot suosittelevat, että koulutus luetaan työajaksi.

OHJELMA 18.11.2021

Tutustuminen, kahvit
13.00 – 15.45
Tulevat TES-neuvottelut
tavoitteet ja keskustelua

Akavan Eritysalojen työmarkkinalakimies Kari Eskola ja Museoalan ammattiliiton toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä

16.00 – 17.45 Teemaistelu, opastettu tutustuminen teelajikkeisiin ja kulttuuriin
18.00 – 20.30 Illallinen

Voit osallistua koko päivän ohjelmaan tai valita osallistumisen vain osaan ohjelmasta.

Ilmoittauduthan 8.11. mennessä. Seminaari pidetään MALn toimistolla, Mikonkatu 8 A, 6. kerros (toimitilamme sijaitsee Aikatalossa, Ateneumin takana. Sisäänkäynti Mikonkadun puolelta, hissit löytyvät ovesta sisään ja oikealle). Teemaistelu ja illallinen järjestetään myös Helsingin keskustassa.

Matkakustannukset korvataan kuitteja vastaan.

Tervetuloa yhteiseen seminaariimme! Annan mielelläni lisätietoja.

Katariina Mäkelä, toiminnanjohtaja
katariina.makela@museoalanammattiliitto.fi