lokakuu, 2022

24loka10:0011:00MALn ammattilaisaamut: Museo-oppaatWebinaariTapahtumatyyppi:Tapahtumat

Tapahtuman tiedot

Museoalan ammattiliitto järjestää museo- ja kulttuuriperintöalan ammattilaisille omia ammattilaisaamuja, joissa verkostoidutaan ja keskustellaan tietyn ammattiryhmän asioista; haasteista, edunvalvonnan erityistarpeista, mutta myös jaetaan positiivisia kokemuksia. MALn ammattilaisaamut järjestetään etäyhteydellä eli niihin on helppo osallistua eri puolilta Suomea. Tervetuloa mukaan oman alasi ammattilaisaamuun!

Tule mukaan keskustelemaan kollegoiden kanssa ja pohtimaan yhdessä MALn kanssa mitä tarpeita museo-oppailla on ja miten MAL ammattijärjestönä voisi niihin parhaiten vastata.
Tapaamisessa käymme läpi museo-opastyön suosituksia, joita laaditaan Näkymätön asiantuntija? Museo-opaskyselyn raportin pohjalta. Tutustu raporttiin tästä.

Aamuissa on myös tutustuttu toisiimme eli mikäli haluat etukäteen ilmoittautua esittäytymään kollegoillesi, voit laittaa viestiä MALn toiminnanjohtaja Katariinalle katariina.makela@musealanammattiliitto.fi

Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki museo-oppaina työskentelevät tai työskennelleet MALn jäsenet sekä muut MALn toiminnasta kiinnostuneet museo-oppaat.

Tapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon; klikkaa vain alla olevaa Teams-linkkiä liittyäksesi tapaamiseen. Tervetuloa ammattilaisaamuun!

Linkki tapaamiseen

Lisätiedot:
Toiminnanjohtaja Katariina Mäkelä
katariina.makela(at)museoalanammattiliitto.fi

Haluatko oman ammattiryhmäsi tapaamisen? Ota yhteyttä Katariinaan. Aiemmin olemme järjestäneet ammattilaisaamuja konservaattoreille, arkeologeille, museonjohtajille ja yleisötyöntekijöille. Kuulemme mielellämme eri ammattilaisten työarjesta ja ammatin haasteista sekä tarpeista ja toiveista edunvalvontaan. Ole siis yhteydessä!

Aika

(Maanantai) 10:00 - 11:00